çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

17 Nisan 2010 Cumartesi

içimde öyle bir şey varki anlam da veremediğim..Yoruldum artık inan keşke herşey çok daha farklı olsaydı ama olmadı..Amalar,keşkeler ne zaman son bulur tanrım..bugün güzeldii..yeniköye geçtik ordan istinyeye yürüdük. eğlendik . demir demirkan 'a gitmeyi düşünüyoruz haftaya bakalım umarım !sonrası da içler acısı off.. fena halde yanmış göz altlarım zaten bugün bu makyaj sinir etti bizi benim halim fenaydı kıpkırmızı gözler komik ama güzeldi..bir degidişte bindiğimiz bedava vapura dönüşte yakalandık. kevin sana patladı yine :D fikir işte :) onlarla öyle mutluyum ki hiç eve gelesim olmuyo inan..seneye umarım hep aynı yere esip bırakır ruzgarlar bizi..hiç kopmadan.ortağım samsuna dönüyomuş bu arada ters giden bişiler olduğunu belirten ifadeler kullanmış smsinde onu üzen ne varsa topunu ... ! bu arada askerle geliyo çok az kaldı :) güzel bir piknik planlarımız var ..Biraz dökeriz yılların içimizde bıraktığı acıları..iyi geliceğini umarak yamulmak istiyorum. yine mayıştım bahar kırgınlığı der,geçerim..Dün değiştirdiğim odamı bugün yine eski halinde buldum ''Anne şaka gibisin ! '' Ne varsa koymuş böcekti çiçekti of ! o değiştrdikçe değiştiricem inaat anneye inat !tütsülerim meydana çıktı .V onlarla ilgilenirken gerçekten uyumak gelmiyo içimden..Kulağa hoş gelen müzik türleri.. En hafifinden apocaylptıca.! Bir de Handeye neler oluyor 'a takmış bulunmaktayız.! taparcasına seviyorum kadını .V öyle işte ;
inandım,yaşadım,yaşandım daha çok !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder