çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

21 Nisan 2010 Çarşamba

ölümün yakın bi o kadar da uzak olduğunu hissediyorum..gelmez kutsal günler yüreklere..Hayatta benim gibi zorluyo bir çok şeyi.Ne istediğimi,neyi istemediğimi bilmiyorum.öyle huzursuzum ki. yarın güzel bi gün olur umarım.zaten bi hafta sonlarım var dopdolu geçen.yaz gelsin ! haziran olsa atletle dolaşsak..denize girsek.kumlarda yatsak stres atsak gitar çalsak şarkı söylesek.

Niye ?

gelsin işte fena mı ?.coşsak biraz.bağırsak.(bağırsak) D: Türkçe delirttin beni.Miray gelse yine böyle samet gelse.bmb gelse ram gelse onur gelse uzaktaki herkes gelse..sonra biz olsak..güneşi görsek.hafif bir ruzgar çıksa saçlarımız dalgalansa sahilde olsak kağıt helva-dondurma yesek.yanaklarımıza yapışsa sonra yine gülsek.

Fena mı ?

hiç duramasak yerimizde.güneş kavursa böyle.denize girsek ayaklarımıza taşlar batsa yine. ıslatsak birbirimizi.
dalga geçsek birbirimizle.durup dururken herşeye gülsek.ağzımızdan çıkan 3,sözde kopsa kıyamet bir curcuna olsa.
deniz kabukları toplasak,kırsak midyeleri tükürsek içine.

Ah ne güzel ! ne güzel olurdu ?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder