çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

13 Nisan 2010 Salı

yanımda olmasan da aklımdasın her solukta..Bir yerlerde yaşıyorsun belli ki nefes alışlarını hissediyorum uzaklardan.bu sefer keşke dolu bir hayat olmycak benimkisi sen dolu olmyck her cümlelerim artık.. eğer özlemekse beklemek susucam özlem duymadan..kahredip yokluğunu, saygı duyucam bu sefer..boyun eğicem..yapmak zorunda hissediyorum kendimi..düzen kuruldu..sıra bende !..O düzene ulaşmak kolay olmayck belki ama olucak..ben öyle istiyorum artık..adını her anışımda bir kez daha kirletiyorum dilimi.yazık diyorum sessizce..''yazık''..her sabah uyandığımda buruşmuş yatağımın makyajı akmış bir yastığını görüyorum..siyahlara bürünmüş bir yastık..gözyaşlarıyla kaplı..susmak bazı şeyleri kabullenmekse eğer kabulleniyorum gidişini..Ve bende sonsuza dek bittiğini..yorulduğunu hissediyorum bedenimin,ruhumun,düşlerimin sana ait..Gözlerinden eğer bir damla yaş akmışsa bana ait en büyük ödülümdür benim..
Hoşçakal Sevgili..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder