çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

27 Nisan 2010 Salı

Kim Sevmiş ?
koskocaman bir yalan bu.çivilere çakılmış bir beden gibiyim.yağmurlarım yağmaz oldu,çatladı topraklarım.özlem duymuyorum kimseye artık.ilkbahar sonlarına doğru daha iyi nefes alıyorum..yükseliyorum.Şaha kaldırılıyor bedenim.Doğru zamanda mı geldim dünyaya ? Geç mi kaldım.Belirsiz,tanımsız bir değer misali yine.
Düşünüyorum ?!.
Baş kaldırasım var herşeye.yok olmak.bir bulut gibi gitmek izmire.öyle.bilmem öyle işte.off anne yine mi uyandın.
Seni seviyorum meleğim.senin beni sevmeni seviyorum.ellerin saçlarıma dokunmayalı yıllar olsa da ellerini seviyorum. iki elinden de ayrı ayrı öperim.Bazen kızıyosun ya hani böyle ''domuz,soytarı '' falan diyosun.seviyorum onları!Bazen de ben kızıyorum ya sana şakayla karışık bastırarak sıkıyorum yanağını hani vuruyosun bana sonra öldürmek istercesine onu da çok seviyorum ben.yani sevgilim senden gelen herşeyi..zararın varsa senden gelen zararı da seviyorum ben ! benden gitmeyen tek şeysin sen asıl sevgilimsin benim!
Benden gitme !?.
Herkesin gittiği gibi..yok hani paylaşamamda seni.babamla bile..kız anne içimden geldi yanağına pudra şekeri döküp öyle öpücem yarın seni.Anadolu yakası yine yumdu gözlerini yani anlıycağın istanbul. söndü ışıklar yine.hiçbirşeyin dibinde buralar.lanetlenmiş saçma iğrenç bi yerdeyiz.Kurtulmalı .bu şehrin diğer semtlerini tatmalı..öyle işte..bir de susamalı aşka,susamak istenmeli.. gözlerimi yumarken iyi geceler diler hepinizi ayrı ayrı minicik gözlerinizden öperim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder