çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

17 Nisan 2010 Cumartesi

Adını söyleyemem ısrar etmesinler bunun için..Seni özlemekle geçmez bu yıllar..yağmurları bekleyemem gelmen için.Kaçıncı yağmur bu,bak bir dönem kışı bitirdi istanbul.çok ağlattın yokluğunda beni.. bir hançer saplasaydın kalbime ancak bu kadar acırdı .. Ben ki seni deliler gibi çok seven ben,seni düşman belledim kendime.bir yıla yaklaşıyorum şimdi sensiz.. o zaman kopucak içimde son bir kez o fırtına.Bu sefer yokluğuna isyan etmeden yazıcam yazılarımı..yeni bir güneş doğacak istanbula,bir yazın başlangıcıyla bitiricem seni son bir kez..Tek bitmeyendi bu sonlar..sonların hiç bir zaman sonu yoktu..kendimi kandırıyorum yine belki de.Sevemedim kimseyi senin gibi..senin kaç kişi girdi kalbine kim bilir..Kaç kişiyi koydun yerime..sensiz ellerimden nefret ediyorum..Ruhum,sen unutmak çok zor oldu..içimde hala sana yer var ölü bir sen yaşatıcam sonsuza kadar içimden..sen bilmezsin ama alırım haberini..her ne yaptıysan haberim var benim..öyle özledim ki..ama dile getiremiyorum bunu..gözümü kırpmam bir gel desen gelirim artık ! bugün yine çok özledim seni joker ! sensiz istanbulu sevmiyorum her yerde bir anı her yer sen dolu..Ben sana aşığım demekten korkuyorum..yokluğunla cezalandırılmış bir mahkumum şimdi,gözlerinde haps olmak varken..o kadar derdim varki sana ait.sus diyorum kendime sus ! yazma ona,özleme onu..Başka ADAM mı yok ! adam çok ! ama adam gibi adam yok senin gibi adam taklidi yapanlarla dolu istanbul ! sevdim diyenler,ölüyorum diyenler..eminim çok seviyolardır eminim..güvenmiyorum dünyaya ! dünyadakilere ! kendime bile ! sevemiyorum kimseyi,aşık olmak istesem de olamıyorum artık.Bu kötü..kendimi ne zaman kaybetsem elim gider mektuplara yapma derim,yapma Nur ! Dinlemez o an ruhum sesimi ! yapar yapacağını,üzer kendini
Bu beden senden sonra üzmeyi borç bildi kendine.

Engel tanımadan sevmek seni..ya da öldürmek içimde ! bitse bu işkence ! bir güneş doğsa içimdeki kışa nazır..
içimdeki sen asla bitmezsin demiştim ! koskoca 1 yıl geçti bitmedin ! izin vermycem yılların benden götürmesine seni
ASLA !

benim olmasan da bende kal sevgili..sen gittiğin günden beri düğümlenen sözcükler var boğazımda !
HOŞÇAKAL JOKER ! TEKRAR TEKRAR ELVEDA !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder