çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

27 Nisan 2010 Salı

Ben mi.? Böyleyim işte.
...
düzgün insanı sevmem ben deliyi severim serserininde serserisini çünkü onların yanında rahatım ben pantolonunda zincir olanları severim saçını taramayanları traş olmayanları saçlarıyla yüzlerini saklayanları severim.ellerinde şarap şişesiyle bir oyana bir buyana giden uzun sakallı adamları severim,gülerim.konuşmayı severim,hiç susmadan,bir de tırnaklarımı..sinirlenmeyi severim hayata küfredip sonra yeniden yakasına yapışmayı.kötü adamı severim yasak,kural bilmeyeni..hırslı ve kinci olanları.. makyajı akmış kişileri .ağzı torba dolusunca küfür eden kadınları..Bir şeye bağlı kalmayı sevmem sonra.Hayatı sevmem,Biriyle aynı nefesi paylaşmayı..Sevmem bir çok şeyi.Birinin yapmamı istediği şeyi uzatırım,EMREdilmesinden hiç hoşlanmam!!.kendini beğenmiş bakımlı erkeklerden de hoşlanmam..ahlaktan,acizlikten,kibarlıktan NEFRET EDERİM !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder