çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

28 Nisan 2010 Çarşamba

Sadece 20 yaşındayım..Ve zaman öyle bir kuytu köşeden gülümsüyordu ki akıl sır erdiremiyordum.bir yerlerde sıkışıp kalmış ruhum,eski bir defter gibi.buz tutmuş parmaklarım titriyordu,üşüyordum.
Sorunumuz ne biliyor musun ?.
koskoca bir karanlık dipsiz.köşesiz,sonsuz.Kimsesiz yollara adım atmaktı aşk. ya da toprağın en dibine gömülen bir anahtar.sensiz nasıl üşüyorsa ellerim,öylesine buz kestim..

Ve şimdi hatırlıyorum..
sen bana ''Beni ne kadar çok seviyorsun? '' diye sormuştun.Ben gülmüştüm yere bakarak..çünkü sen o zamanlar benim için hiç bir şey ifade etmiyordun.keşke hep öyle kalsaydı içimdeki sen.öylesine umursuz,gelip geçici sıradan bir aşk olsaydın.

Sonra ilerledi zaman..tekrar sordun o soruyu.''Beni ne kadar çok sviyorsun?''
''çok! '' dedim.(güldük)başka dedin başkaa..
''meleklerin kıskanacağı kadar çok ''dedim.çünkü melekler hiç bir aşkı kıskanacak kadar aciz değillerdir.güldün yine.ellerimi tuttun.avuç içlerine aldın ellerimi bak dedin yüzüme bak seni seviyorum derken..baktım gözlerinde beni gördüm.hiç bu kadar mutlu olmamıştım.sevildiğimi hissetmemiştim hiç böyle.sana çok alışmıştım zamanla çünkü her geçen gün beni tamamlıyordun sen.artık ben olmuştun-benim olmuştun.En büyük hayalimdin benim!
o gün çok şiddetli kavga etsek bile ilişkimizi kastedip '' nasıl gidiyor ?''diye sorduklarında sen ''herşey çok güzel gidiyor ''diyebiliyordun.çünkü kavgaların geçici olduğunu biliyordun sen.. senin ağzından adımı duymak öylesine güzeldi ki
bana adımla seslendiğinde ''evet bu benim diyebiliyordum''. sen adımı söylüyorsun ya kendimi dünyanın en özel insanı sayıyorum.seninle çok gülerdim.Hayatı seninle paylaşmak sonsuz eğlence parkında dolaşmak gibi bir şey ve seninle birlikte güldüğüm o zamanlar dünyanın en neşeli insanı hissederdim kendimi.

Ve bitti.Yaklaşık 1 sene de oldu.çünkü sen herşeyini kaybetsen bile bunu umursamazsın.o noktaya yeniden gelebilmek için çabalarsın ama artık çok geç olur bazı şeylere ulaşmak için.Aynı hırs ve aynı inançla devam edersin hayatına farklı kişilerle..

Şimdi zamana bıraktım bir çok şeyi arkama dönüp baktığım da,bıraktığım şeylere gülüp geçmek için..
dediğin gibi :

''Güzeldi ama bitti! ''

BİR KAÇ SENDEN İBARET lV.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder