çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

21 Nisan 2010 Çarşamba

24 nisan 2010 cumartesi..

çok yorgundum o günü anlatamadım sana harikaydı..
kahvaltı yaptık önce sonra ümraniyeye geçtik.
ilk önce bir palyaçoya makyaj yaptırdık sonra
atları sevmeye gittik hayattaki en güzel şeydir bu herhalde.
zaten çok severim.(!)
sahipleri bize onları anlattı çok masumlar
içler gider ..
heeam.. kevin bize kötü örnek oluyosun bak .V
fruko .V rufless unuttuğumu sanma .
burda açıklamıyorum rezil olma
sen aydının oğlusun unutma öhö öhö !
palyaçoya da aşık olduk 3'müz bir .
oğlum biz oluyoruz hadi kevin sana ne oluyo D:
bol bol müzik dinledik..
gün sonunda kuzene geçtik hala makyaj yüzümüzde tebi teyzem kahkahalarla açtı kapıyı .
o duruma bittim,çok keyifliydi .V
Bir at çifliğim olsun,ömür boyu sevgilim olmasın D:
sonra istanbula yakın bir o kadar da uzak bir evim olsun.
tek katlı bir apartmanım olsun.
sonra kevin gibi pijamalarım olsun bebeke onlarla gidiyim askljklfjkfjfrsdf D:
chopper 'm olsun ,mustang 'm olsun .V
siyah deri ceketli pis saçlı uzun sakallı etten duvarlarım olsun
saat 21 'i 21 geçerken tükürsem resmine elin gitse yüzüne
bi silsen şöyle adam olsan gelsen ben geri tepsem seni.

NERDE ??

işte burda.
joker !.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder