çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

30 Eylül 2009 Çarşamba

bqün sofie' nin dünyasından ayrıldım
artk o kıwırcığımda (:
ama son bi kez oudum yinede yoldayken son sayfasını
taparım o kitaba !
'' eninde sonunda hrhanqi birşy
hrhnqi brzamanboşluktan we hçlikten çkmş olmalı ''
çok doğal bi bakş açıcı (:
qereksindğim tek şey hayal etme yeteneğimdir (:
ewt bn hayallerimi qerçek sanan bir cinsim (:
kıwırcığımda öyleymş (:
qenetik olmalı !
intihar qbi buda qenetik . :/
iyi we kötü qüçler arasında hassas bir denqe
we bu denqede ayakta durmak hiçte kolay deil !
hele de denqesiz ben we denqesiz dşüncelerim wrken ..
hakanı bqün tyzemle qrdüm ..
yanıma da qelemedi bzm btn aile hakanı bliyo artk (:
enşteme yakalandktan snra ewde bi hakan hawası (:
bide saçlı çocuğun adı neydi muhabbeti
o dha çok hoşuma qtti kldhkfjakflmd :D
nyse insan hayatında kaç kere sewer ki ??
1
2
3
hayır 2
hayır hayır 1
onuda öyle bir sewerki
taparcasına ..
uğruna ölmek istercesine !
bnde öyle sewmek istiyorum seni '
we bliyorum seweblirim !
yapablirim bnu !
dünyanın en dahice oyuncağı !
hatırlanmycaksın ömür billah !
''
herşeyin güzeli senin olmalı ! ''
hakan bna kızdı .
hemde çok . . .
ama blmiyo içimdeki onu we hçte blmycek !
içimdeki seni hçbirzaman blmyceksin kabasakal !
aşktı bu qüzeldi <3<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder