çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

23 Eylül 2009 Çarşamba

bazen sinirli olabliyorum ..bana aldanmayın ..yüzümün bir maske oluşukorkutmasın sizleri ..bazen iyi olablrm ama bi okdrda kötüyümdr deişkenmdr !insanına qöre deişirim .binlerce maskelerim wr bnm ..çıkartmaya korktuğum asıl beni korkutan şeytanlar deildi siz insnlardan korktum ben bna ağlamayı öğreten siz insnlardan .!oyunlrm wrdı benim güç kazandğm hepsinin birer adları wrdı ..melankoli hayalprest antibiyotik metalistanbul ..birde kmseye qereksinim duymayan ben ..kopkoyu bir karanlığın içersindeyim korku we yalnzlık içinde bocalayan qerçek ben !kmsenin bilmesini istemem qerçek taraflarımın ..kmse bilmesin siz insnlardan korktğumu ..güçsüzlğümden değildi bu sizlern değişken oluşundandıçok insn tanıdım dost ayaklarına yatan ama yanmdakilerle mtlyum artk !bir hytm wrarada üzülüyrm ewt ama qeçiceğini bliorm artk ..sewmedğim insanlarn iki katıdır sewdiklerm ..ölüm ..o soğuk kelime hiçbirşey ifade etmyrdu bnm için !gözlerimi kapadığımda hayalini qördüm bir deniz kenarındaydm yine sesszce qelişini dşnp ddrdum saatlerce ..canımı sıkan insnların alaycı bakşları ..ne anlama qeliyrdu blmyrm .ama takmak istemedm onları ..tekrar qözlermi kapatıp temz hawayı içime çektm ..hayal kurmak bile qüzeldi ..kahramanı sen olunca ..bu aralar çok sık yapyrm bunu ..bir melek olyrm bazen bir şeytanhayat eskisi qbi yakmyr canımı ..ya da artk ben müsade etmyrm ..dayanlmaz acılrm wrdı çnkü sonuna kdr direndğim ..bu acıdan kurtlmak için herşei yaptm we kurtldum da .. ayaktayım ..nankörlük etmyrum artk hayata nadir de olsa qülümsüyorum yokluqunda canımı yakmyor artk ..uzağndan izliyrm adımlarını ..sen bilmezsn ..farknda deilsn sen !sonsuzluğa kdr yaşayacaım artk ..ölüme krşı yaşamayı borç bilenlerdenim ..
ruhumun attığı çığlıklar sana isyan ettiğimden deil ..sadece ellerini tutmak istediğimden !! ...
sadece sen wrdn bnle ..yaşlanıp qittin snde bnmle brlkte ..ama hiç qörmedi qözleriniçimdeki acıyı . :/belkide qörmek istemedi ..bu zaman içerisinde konştklarımızı susmaktaydk dewamlı ..belki de dğru olan bydu .hatalrmz wrdı brlkte .olmaması qereken ama yaşadğmz ..oysa içmzde pşmanlk olsun hç istememştm .eğer olrda karşılaşrsak sni qrdğüm an isteğim tek şey zaman dursun !!sen syleyemyceksn bna bliorm ..ama dnle en azndan ..we anla artk ''sana ne kdr ihtycm oldğunu ''sadece sn anlycksn bni bliorm !sadece sn qrüceksn kmsenin qöremedğini .her saat başı nedensziçime akıttğım qözyaşlarımı bir sn hissedeceksn !çnkü aynydı ağlama sebeplerimz ..hep aynı şeyden beraberce isyan ettk !kendini bnden çok uzak saysanda seninle aynı bir cümlede özneyle yüklem qbiydk ..bqün yine qözyaşlarımı tutamıyorm ..gelsen durduracaksn belki amakopup qelemezsn ..çok yanlş yerdesin ..sna deflrca syledm belki ..'' bu senin için döktğüm son qözyaşmdı ''die ..:/ne kdr çok tükettim dimi sonu olmayan .......sanki hala bir umut wr içimde .sessiz bekleyşler wr..belki imknsz amabn imknsz oldğn içintakılp kaldm sna .sen ne dşünüosn blmiormblmekte istemyrm açkcası .nyse ..platonik bir yazı dha ..qereksz olsada sewiorm ya ..yokluqunu bşilerle pylaşmak ii qeliyo ..sonuç :yine biryerlerde kesişecek yollarmz eminim .ortak noktamz bu iğrenç dünya ..çnkü...ozamana kdr qeçen her saniyeye lanet ederek bekliyorum seni ! ..

çok sewmyceksn abi !bu dünyda hep az sewiceskn ! hep kaçan olucksn ki kowalayanın olsn .. üff.. çk üzqnm ..:( !!

1 yorum:

  1. ismimden defalarca nefret ettim !
    adım nora olmalıydı ewt ewt öyle olmalıydı ..
    . . .

    YanıtlaSil