çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

30 Eylül 2009 Çarşamba

walla moralim çok bozuk ya daralıyorum !
üzqünüm qerçekten çok üzqün !
içimde ki biri huzursuz
hissediyorum !
qöremedim .. qörsem de bi anlık
mutlu olmamıza yetmez ki !
ayak uyduramıyorum bu hayata
ya bna qeç kaldın
ya ben sna çok erken qeldim !
sinirlerim tawan yaptı !
çıldırıcaamm ..!!
hep soruyosun bana
'' özlemedin mi ??? '' die
özlediğimi bilmeden !
cwbı çok açık we netti herzaman
özledim seni . . .
saçlarını özledim
anlamlı qözlerini
sesini özledim . . .
bakışlarını özledim sewqili
beni benden alıp qötüren
bakışlarını !
sensiz zaman qeçmek bilmiyor hiç
warlığının bekcisiyim !
bak yine kızdın bana az önce
aksi !
ben ne desem boş şimdi
herşey olucağına warır !
özlüyorum !
özlemekteyim !
özlycem ..

<3HKNR<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder