çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

12 Eylül 2009 Cumartesi

<3

meleğimmm...
yeniyimm daha çokk yeniyimm..
iLk önce yıLseww ..!
yani seni bana öneren kişi ..
o olmasa sen olmazdın
o olmasa bn burda olmazdım emin olablirsin ..xP
ayy meleğğiimm iyki wrsn !
ewt qerçekten sen bir meleksin ...
en hakikisinden ..
ballı lokumum ..
we düşen yıldızlar qbi düştün qökyüzünden ..
bnm qüzel meleğim ...
herşeyin en iyisine en qüzeline laiksin..
arkadaşımm ...
herşey qnlünce olsun ..
bir melek olmana rağmen
diğer melekleri kıskandrıcak kadar çok sewiyrm seni ..

sıçtım batırdım dmi (:
dilerim her b*kmdan habern olur
şmdilik bb... yüce dostum !

2 yorum:

  1. Bitaneemmmmm..
    Kalbimin tüm odacıkları senin olsun lan.
    Seviyorum senii...
    İyi ki varsın meleğim.
    İyi ki varızz (:
    Öperim elmacık kemiğinin ikisinden de milyonlarca.
    Sevgiler..
    Kocaman kalpcikleerr..
    (:

    YanıtlaSil
  2. pammmmuk prensesimm can meleğimm.. <3

    YanıtlaSil