çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

13 Eylül 2009 Pazar

joker

jokerrr 'e iLk we son . . .

beni yok eden tek şey qidişindi ..
hayatımı mahweden ..
siyahıma siyah katan sessizce qidişin ...
bunca olaydan sonra dönsen ne fayda ..
içimi parçaladıktan,,
bütün neşteri kalbime
sapladıktan sonra ne çare ..
waroluşunun ...
seni asla affedemem ..
belki kalbim dayanamaz affeder seni ..
ama beynim asla müsade etmez buna ..
etmemeli de zaten . :/
en çok beni üzen neydi biliyomsn ?
yıllar sonra belki seni orda qörmem .
keşke qrmeseydm .. dha hzr deildim buna ..
yine herzaman ki qbi aksiydi ..huyszdu bakşların ..
benimse endişeli ..
kalmalı weya qitmeli ..
wee hızlı adımlarla qitmeyi tercih edrken hç pşman deildim !
içinde byük bi yer kapladğnı bliyorum hala
unutulucak şey deildi bunlar ..
seninle çok şey paylaştık ..
bizi birbirimize bağlayan seneler
ayırdı yollarımızı ..
büyüdüğünü...büyüdüğümüzü hissetmek ne kötü ..
ben senin her yalnz kaldğnda yanında olamam ..
bnm ihtycm yok artk bu aşka ..
ihtycm oldğnda da sen yoktn zaten ..
ayrılık zor ewt ama bz seninle birlkteyken de yapamadık ..
gelme artık dnüceksen yine dönme ..
senelerdir denedik olmadı ..
yokluğuna alşmışken yine çkma karşıma tekrar ..
acını hala hissedebliyorum derinlerden ...
çokk derinlerdenn ::(
yenik düştüm bu aşka belki ama ..
ilk olmandı belki de endişelerim ..
bnm tüm nefesim sendin ..
ama sen nefes alamadın beni sewerken ..
ayakta alkışlanıcak insansın bu şehirde..
defalarca yanmda olmanı istedimm yalnzlğmda
yoktun :/
şimdi ne yüzle ..ne cesaretle çkıysn karşıma ..
hep sen üzqünsün dimi ..
hep sen ..
sen 1 üzqnsen bn 1000 üzqnm
demesi kolay ancak ..
yaşadklarımı yaşasaydın bu kadar basit bir cümle kullanrmydın ???
dayanablirmydn acaba ..
bnm bildğim sen çoktan öldrmştün kendini ..
herşey lafta btmez öyle ..!
yürek ister biraz da ..
bu qece çoğu şeyden wazqeçtim ..
bütün sewqimi..aşkımı ne wrsa sna ait nefretime emanet ettim ..
şmdiiii... ... ..
yalnzlık duy beni..sığındığım tek kapı sensin !
çaresizce qözyaşlarımı kucaklayacak tek wrlık ...
senden wazqeçmek kolay deildi .
qidersen ölürüm derdim ya hep ..
bak hala ölmedim ...
hala sensizimm bak ...
we ayaktayımm ..
hemde qüçlü bi şeklde ..
hçbrzaman olamadğm kadr qüçlü ..
senin mtluluğunu paylaşıck çok kişi wr ama
benim mutluluğumu paylaştığım tek insanı
bqün hç acımadan toprağa qömüyorum ..
hemde diri diri ..
ikinci bir şans wermeden ..!!

'' sustuklarım büyüyor içimde ...
artık awazımın çıktığı kadar susamıyorum ..
artık konşma zamanı !
artık hayata küfretme zamanı ...
kendini parçalama zamanı şimdi ..
intikam zamanı ..!

'' bnden sna son kalan . . . ''

3Lw3D4 jOK3R ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder