çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

25 Eylül 2009 Cuma

26 eylül cms //

of of .. ne qündü .
can yoldaşım
bu iğrenç şehri terketti ..
tabii benide ..
onu yolcu ettik
kopmak çok zor oldu çok !
çnkü hç ayrı kalmamştk bu kadar .
canımızı yakan da buydu ya zaten
nysee ..
bir hfta snra burda ..
seni orda yalnz bırkmak hç aklıma yatmıyo :D
hakanda bzmleydi . qüzel bi qn qeçirdk ama :D
yoğun dyqular içerisindeyim
tanrım öliyim bn aşkından dha bşy istemiyorum !
şuan o yoldayım sanki (:
qözlerm qözlerinin içinde kalsın ..
daima artk tek istedğim bu
qrçktn bu :/
aykut qeldi snra hakanın krdeşi ay bir fırlama sorma :D
çok cvan yakıcak o belli :D
bu zamana kdr hayatımı
yanlş kşiyle qçrmşm demekki
karşı tarafta byle dşnnce emn oldum
artk ağlamycm ya ..

'' BU ZAMANA KADAR UĞRUNA AKITTIĞIM QÖZYAŞLARIM DA SADAKAM OLSUN ''

ağr qelir sözlerim bazen bliyorum ..
bnmle uğrşmaktn wazqeç
temiz bi syfa açıyrm
hayatıma siyahtan mawiye yol alıyorum şmdi
bir dha asla
asla çkma karşıma !
suratına kusarcasına nefret ettim senden
dşündükçe
. . .
herşey dileğimce oluck artk kmse için üzülmek yok !
aldğm değerden fzlası yok !
artk byle ..
şimdi bi sahil hawası alınırdı
denizin dibine bakmak qözlerinin içine bakarcasına
dalıp qtmekk .. sonra masum bi çocuk qbi
sığınıp bi köşeye hayal kurmak
we sonra kalp atşlarımı
durduramaz kmse !
sen bile . . .
hayal kurarken byle .
şimdi iyiyim
qerçekten iyiyim
qülüyorum awazımın çktğı kadar bağrıyorum
dudaklarımda neşeli şarkılar falan .
herşey normal
hakanında byük bi payı wr tabi
meleğim (ylsew)
qece mawisi (bşra)
can yoldaşım (mry)
bambinom(wht)
zuzu (ünl)
denqem (berktğ abim)
'' hepinizi çok sewiyorum ! ''

''HKNR '' <3>


2 yorum:

  1. Meleğim..
    O kadar iyi anlıyorum ki seni , sende kendimi bir kez daha görünce dayanamadım ağladım..
    Bekle kuzu geçer. Benim bekleyişim bitmedi. Bir diğeri eklenecek 5 ay sonra. Çok zor.. Gitmek ne kadar zor bilemem ama beklemek gerçekten çok zor..
    Ne yapıyor acaba şimdi ?
    Mutlu mu ?
    Hasta mı ?
    İyi bakıyormu kendine ?
    Ve en önemlisi; Gerçekten geri dönecek mi ?
    Bu sorularla yaşamak o kadar zor ki meleğim. Ama katlanılmaz değil! Katlanılır ama çok can yakar.. Kardeş kokusu :/ Çok özledim..

    Bekliyorum. 1.5 sene oldu.. 5 ay sonra acıma bir acı daha eklenecek.. Sevdiğim adam! Askere gidecek..
    ''Kafam karışık..'' dedi kuzu. Beklemem diye korkuyor. Ben kendimden eminim! Ben sevgimden eminim! ! Sonuna kadar beklerim..!

    Öyle işte meleğim.
    Seni çok seviyorum.

    Öperim .. (:

    YanıtlaSil
  2. meleğimm .. beni anladğını bliyorum !
    hemde çok iyi ! sağol desteğin için sen herşeysin
    çok değerlisin artk bnde !
    nyse ki brlkteyz sprzlerle dolu bi qün bze ii qelick emnm .. seni meleklerin kıskanıcağı kdr çok sewiyorum dyicm şmdi . snde bir meleksin !
    hemde çok değrli bir melek .. kalp kdr değerli
    kocamann mutlu mutlu öpücüklerr ! <3

    YanıtlaSil