çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

23 Eylül 2009 Çarşamba

24 eylül . . .
bqün sahilde bir çift sewqli qrdüm .
bizim oturduğumuz bankta otrmşlar
we sarılmışlardı birbirlerine .
ne saçma qeldi bana ..
qaliba ben aşka olan duyqularımı kaybettim :/
saçmalık...saçmalık..saçmalık ..
aşkda neymş ki mutluluğun yanında .!
kimseye de ihtiycm oldğunu sanmıyorum ayrıca .
ben byle idare ederim kendimi .
senin qbi qüçsüz de değilim merak etme .
ilişkilerimin arasında nefes almayı bliyorum
wirqül koymayı ..
yutkunmayı ..
hepsini yapabliyorum artk !
sensizlkten kalan çaresizliğim artk acıtmıyor canımı
yüklenmiyorum ruhuma hesap sormuyorum .!
....
yüce tanrımm !
birileri war senden bşy bkleyen ..
qör artık..duy beni ..
inanmış oldğum tek kuwwet ..
hayata herşeye rğmen qlümsyebliyrm .
bazen sinirleniyorum size .
qereksiz insanlardan bir kaçı etrafımda qezinmekten wazqeçsin artk !
siz siz olun we asla biz olmayın !
olamassınız da ..
qereksizsiniz .
kötü qünümde we iyi qünmde qüwendğim arkamda olan yüce wrlık
tanrım !
senden qerisi yalan we sana ihtiyacım wr ..
yolundan ayırma .
yanlş yapmaktan korkuyorm artk !
bilesinler korkttğumu yanımda kal ..
qüç wer bana !
başımı önüme eğip yürüyorum ...
nereye qittiği bilmeden . . .
sahipsizce ......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder