çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

28 Eylül 2009 Pazartesi

mutluluk neredeysen çık karşıma
we çıkmadı saklandığı yerden
o lanet mutluluk !
sanki hiç duymamış qbi
dalqa qeçercesine kahkaha sesleri kulaklarımda . . .
beni en iyi anlayan duwarlara döndüm sonra yüzümü
we sonra duwardaki çerçewelere takıldı qözlerim
kimse konuşmuyordu yine benimle
taş olsa dile qelirdi onca insan !
qözlerimin içine bakma öyle birdha masumca !
yanımda kalıpta susmayı bile beceremedin sen !
ne ağlamaya hali kaldı qözlerimin uğruna
ne de ellerimin ellerini tutmaya !
sıkıyorum ellerimi parçalamak kanatmak istercesine !

bana ne olur ellerini wer !
bak yine battı qüneş
can yoldaşımın olmadığı bu şehirde !
karanlık düştü we hala mutluluk çıkmadı karşımıza !
derin bir uykudaydı sanki
paramparça oldu yüreğim .!
sakladığım herşey hesap soruyor şimdi
qurursuzca ...
cwp wermeye tenezül etmiyorum
saatler ilerlemiyordu artk 1
akrep we yelkowan yorulmuş
zaman durmuştu çünkü
hayata dair satırlarımdı bunlar
çaresizce özlenen sewqiliyi beklemekti bazen !
renqini bile bilmedğim bi hayalim war hala
iyi weya kötü bilmiyorum ama
uslanmadı içimdeki çocuk hala !
we qece bitmemşti hala
tabii derin duyqularımda
aşk we sewqi yerini koskoca nefrete bırakmştı !
duydğmda üzüldüm !
bende qelmesini bekliyordum !
sonunda qülmeyi de unutturdu bna bu şehir !
''BURSA-İSTANBUL ''




bu gece kapadım gözlerimi! sabaha kadar hiç açmadım !
... HKNR !^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder