çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

30 Eylül 2009 Çarşamba

hayal et sewqli ..
hayal olarak yaşa bazı şeyleri
elini tutmayı bnde isterdim .
bnde özledim seni !
zamanın bu kadar acımasızca ilerlediğini
tahmn etmemştm byürken
hep oyuncaklrm wrdı bnm
pembe hayallerm wrdı
bebeklermn canlı oldğunu dşnrdüm hep
''benim bebeğim canlı ''
şimdi dşünüyorm da dönsem qeçmişime
ama şu son 4 sneyi baya qeri bi sardırıp !
deli diyolar bna bazen
dıştan hep mutlu qrünürüm aldatmasın sizleri
içim kan ağlar daima
sewmem insanları pek
onlarda bni sewmezler ya zaten
sewmesinler ..
umrumda değil ..
umrumda olucak çok insan wr ynmda olan
jokermş .. oda kim ..!!!
yüzünüz hiç de yabancı qelmiyor !
dşünmek bile istemiyorummm !!
bak yine 4 duwar ..
yine karanlık çöktü pencereme
we yine sarı kantaron'un dibine wurdum
ne fayda ..
bide o snr bozucu hareketler yokmu
:@
ayyy çıldrtıyo beni !
bi kere bn snrlennce ellerm uyuşuyo
su değince ii qeliyo we qeçiyo
psikolojikmş (:
tam bnlk :D <3
o aptal hareketleride yapmycam hipnoz oldum sanıyorum hersefernde
hee bide şey ..
olmazsa olmazlarım wr bnmde her insan qbi .
mesela felsefe !
mantık sosyoloji psikoloji felsefe tarihi !
okul yıllarıı :(
sofie 'nin dünyası (:
nur'un ütopyası :
her insan biraz mazoşisttir aslında
acı çekmeyi sewerler çeksinler insan deiller mi (:
insanlara acımak yok !!
bide mumyaladğım kaplumbağam (:
şekil oldu bu arada (:


BENİ SEWEN HERKESİ ÇOOKK SEWİYORUM !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder