çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

23 Eylül 2009 Çarşamba

birdha asla hiç sensiz qünlerime qüneş doğmayacak ..zaten yeteri kdr yara aldm bu aşktan ..sensz olmaz demycem ..snsz olmalı ..hiçbrzaman olamadğm kdr qüçlü olmalıyım bu kez .ewt beni yok eden tekşey qidişindi .hayatımı mahweden siyahıma siyah katan sessizce qidişindi .bunca olaydn snra dönsen ne fayda ..içimi parçaladktanbütün neşteri kalbime saplatktan snra ne çare waroluşunun ...seni asla affedemem belki kalbm dayanamaz affeder seni ama beynim asla müsade etmez buna ..etmemeli de zaten . . .en çok üzen bni neydi bliyo musun ??yıllar snra belki sni yine aynı yerde qörmem ..kşke qrmesydm.. dha hzr deildm oysa sni qörmeye ..yine herzamanki qbi aksiydi..huysuzdu bakışların ..benimse endişeli ..kalmalı we ya da qitmeli ..we hızlı adımlarla qitmeyi tercih ederken hç pşman deildim !belki de sni hç qörmemeliydm ..içinde byk bir yer kapladğmı bliyrm hala unutuluck şey deildi bunlar ..seninle çk şey paylaştk ..bizi birbirimize bağlayan seneler ayırdı yollarımızı ..büyüdğünü..büyüdüğümüzü..hissetmek ne kötü ..ben senin yalnz kalşlarında hep yanında olamam benim ihtycm yk artk bu aşka ..ihtycm oldğnda da sn yoktun zaten ..ayrılık zor belki ewt ama ..biz sennle birlkteykende yapamadık .gelme artk .!dönüceksen de dönme ..yıllardr deniyorz snnle olmadı .. olmycakta ..yokluquna alşmşken çkma krşıma tekrar ..acını hala hissedebliyrm derinlerden ..yenik düştm bu aşka belki ama ilk olmandı belkide endişelerim ..bnm tüm nefesmdn sen ..ama sen nefes alamadın bni sewerken .ayakta alkşlanıck insnsın belkide bu şehrde bna bu acıyı çektrdğin için ..defalarca ynmda olmanı istedim yokluqunda ama yoktun .. :/şimdi hanqi yüzle ne cesaretle çıkıyosun karşıma ..hep sen üzqnsün dmi hep sen ..:/.sn 1 üzqnsen bn 100 üzqnm ..demesi kolay ancak !yaşadklarımı yaşasaydın ..bu kdr basit bi cümle kullanrmydın ???dayanablrmydn acaba ??bnm bldğim sen ..çoktan öldrmştn kndni ..herşy lafta btmez öyle !yürek ister brz da ..bu qece çoğu şeyden wazqeçtm ..sna ait btün sewqimi nefretime emanet ettim..$imdii ..yalnzlık duy beni ..!sığındığım tek kapı sensin .çaresizce qözyaşlarımı kucaklayacak tek warlık ..senden wazqeçmek kolay deildi ..qidersen ölürüm derdim ya hep ..bak hala ölmedim !hala sensizim bak..we hala ayaktayım ...hemde qüçlü bişeklde .herzaman olamadğm kdr qüçlü .senin mutluluğunu paylaşıck çk kşi wr ama bn mutluluqumu paylaşıck insanı bqün hiç acımadan toprağa qömüyorum !ikinci birşans wermeden ..sustuklarım büyüyor içimde ..artık awazımın çıktığı kadar susamıyorum ..artk knşma zamanı .!artk hayata küfretme zamanı !kendini parçalama zamanı şimdi ..intikam zamanı ..!!!
NoRaNuR ..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder