çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

28 Eylül 2009 Pazartesi

28 eylüL ...

biraz dha ewde kalırsam bayılıcamm
ay ne skıcı bşi bu ya :s
bütün qün nette hakanla knştuk .!
walla qüzel qüzel qeçinip qidiyoruz diyicem olmycak
çıldırtıyo bazen beni
temel reis !
özledim be abi !
annemde içerde yalın dnliyo warya çldrıcamm :D
beni özleyen herkesi çok özledim !
hele de kuzuların sessizliği
qözlerimin önünden hiç qtmiyo .
herşey düzeliyo mu ne ..
çok iyi ya
tanrım şükür sana !
içime saklan hep orda kal
nereye qidersem qel bnmle .
bi kalp qbi
bi beden qbi
kal yanımda !
yarın da adnancığımızın yanındayız :)
özledim onu da keçi .
nyse şu annemin dip boya telaşı olmasa
artk 2 yılda bi qderim kawacığa da nyse .
''herşey olucağına warır ! ''

hayal kurmak kadar qüzel bşy yok şu hayatta
zewk aldığım hep mutluyum hep mutluyum ! xD
ama insanlar yine de uzak dursun benden
her an yine zarar wereblirim !
bu arada ilkim we esin bna dewamlı psikoloğa qit
diip druyo
qtmycemm size bu iyiliği yapmycam ! :D
'' seninle büyüyorum ''
HKNR !

4 yorum:

  1. Canım kuzum ..
    Bu haftasonu çok eğlenicez..!
    Ama kimseye bişi söyleme..
    Konuşucam seninle bi ara :D asfa
    Sakın bak sevgili sevgilime bişi söyleme..

    Seni seviyorum..!
    İyi ki varsın meleğim!

    YanıtlaSil
  2. Bu arada bilogunun yeni hali pörfek :D

    Çok beğendim meleğim..
    Ellerine,senliğine sağlıkk..
    Sevilmektesin! <3

    YanıtlaSil
  3. ayy hayatımın meleği cindirellamm sğl herbişeim .! öLürüm sana !

    YanıtlaSil
  4. söylermyim bal küpü :D ağzımı biple sylersem kldjakdnas Ç:D

    YanıtlaSil