çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

23 Eylül 2009 Çarşamba

şimdi kmblr nerdesin..kmblr kmnle ..kalbm neden bu kdr acı çekrek sewdi seni blmyrmartk bylesine kmseyi sewmyck klbm kimseyi qelişini özledği qbi özlemycek ..çnkü hep özel ol istedm ..sonsuz ol . . .qitme de diyemiyrm sna kal da sewiyrm da :/çok zor ...ewt bylesi dha zor bnm için .defalarca sorsan belki bu soruyu bnasna çaresizce '' seni sewiyorum '' diyemezdm !diyemem de zaten ..a$k die bşy wrsa eqer bu kdr sessiz olsun istemyrm ..basit bir seni sewiyorum olmasın bu kopmak istiyrm bazen olmuyo be abi ! :/aklımın her köşesinde sn wrsn !hayalin qüzel bir elektro sesi oluyor düşlerimde öyle derinlere işliyo ki bu ses ..sesini duyamasamda yetiyo bazen ..şimdi çıksan bir yerden bişyler ypsan qelipufak bir tebessüm olsa yüzümde sana ait..ama olmuyo ... olmycakta belki ..defalarca yazıyorum bunu sana ..içimdeki seni kimse ..hiç kmse blmycek ..belki sen bile !ama özledim ...qerçekten çok özledim ..her sessizlkte ..her sessiz kaldğmda qelişin qeliyor aklıma tutamyrm kndmi ..hemen bir damla qözlermden bacaklarıma doğru süzülen .herqünüm byle işte benim ..hep aynı ..karşılıksz ..özlem dolu ..ama qeçick blyrm iki neden war bunun için ya sen qeliceksn bna ya da bn untucam seni .bu mümkün olabilir mi ????..bende biLmiyorum ! ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder