çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

23 Eylül 2009 Çarşamba


qölqemi bırakıyorum peşine ..

bi şrkı dnliydm ozamanlar ..

kulaklarmda hep o wrdı ..

'' o beni anladı ''

we biri .

- anlasaydı qtmezdi dedi !

ne kötü ..

we qtti ..

ayrılıklar yakmazdı hç bu kdr canımı acıtmazdı

senden sonra

seni kaybettğim qbi çoğu şeyden wazqeçtm ..

sensiz siqaranın bile tadı yok artk ..

birileride untmş beni ..

ama blmezler hiç unuttm demenin ble htrlamak oldğnu

blmek istemezler hiç .

ayrılığın deildi üzen beni . . .

yorumsuz ..sessizce ..

qidişin ..

bn bşiler söylemeni bklerken snden

sn hep sustun ..

dşncelerm wrdı sna ait haince ..

hepsini içime attım yuttum ..

hep yeni bir başlanqıç dedim hayata

oysa hep yokoluşumdu ..

umursuzca çekip qdenler ..

birdha hç dnemeyenlerdr ..

dnselerde sewilmeyenler ..

sewilemeyenler ..

hç birşy ifade etmyr artk

bnm ütopyalarım wr artk ..

we içinde .. ben ben ben ..

sewdiklerim ...

we bqün kendimi hayalimde

qözlemi qüçlü bir seyircinin

ruhu içinde canlandrdım ..


heran yakana yapışablirim dawıdoff ..

sna ihtycm wr ..

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder