çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

23 Eylül 2009 Çarşamba

15 yaşndan beri ruhumda ölüm korkusunun terörüyle yaşadım ..karşıma öyle ilqinç insanlar çktı ki ,ne ben onları anlayabldm ...ne onlar beni :/içimde hep bir huzurszluk wr ..nedeni bilinmez !!ölüm dört harftten ibaretti belki ama ötesinde çok şey bırakrdı herzaman ..dha belki doyasıya yaşayamadk bu hayatı ..eminim ki dha qörülecek çok şey wr acısıyla...tatlısıyla ..uzun zamandr tadamadğm aşkı qördğünde kapımı çaldı ölümyakama yapştı dha 19 yaşnda yaşarken de ölüyüz aslnda farknda olmadan . . .hayatımda beni kıranları kırdım !beni üzen kim wrsa üzdüm !intikamımı aldım hayattan ...mutluyum !çünkü başarı dediğim şey intikamdı ..we başardım !hayat benden nkdr nefret edrsen et bn sewmştm seni ..birz da olsa sewmştim ..ama bardağı taşrdm artk !ilerde tabutumu kaldırıcak kmse wrsasewiliyodrum ..anlıyorum ..qeri dönüşümü yok artk !olsun ben sewdklermle de mtluyum ..ailem böyle olmamdan huzursuz ..çok çektiler bu sıra benden :/amacım sizi üzmek deildi bnm ..hayata baş kaldrmak istedm ..beceremedim :/ama boyunda eğemem her defasında ..tanıdığım sürece ..hayatına sayqı duyduğum insan '' DAVID GİLMOUS ''sna dğru ilerleyen adımlarla . . .
''..karmakarışıklaşmaktayım ..''
adımdan bir defa dha nefret ettim :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder