çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

23 Eylül 2009 Çarşamba

^^

bqün bnm dğum qnm ..20 yaşndayım bqün belki öyleyim ama ruhum 40 belkide dha fazla ..sabah uyandım ..pencereme baktğmda öyle qüzel yağmr yağıyodu ki ..tabi o an küfrettim . üzüldm ..çnkü bklemydum ..yola çktk .. 10da blşucktk brz qecktk tabi ..bahane : yağmurdu xDsewdiklerimmleydimm ..yanmdalardı ..öLürüm onLara herzaman ..bşramazn ylsewht ünal umut ilkim miry aykt sewda özqr anıl çağatay umut ferhat we uğur ..sürü qbiydk ama süper bi qündü ..bazen durqunduk .. sustuk ..kızdk bazen brbrmize ..ama belliydi hep dşnceler hep aynıydı ..'' bz brbrmizden asla wazqeçemezdik ! ''sabah beni çk kıran annem ..qün içersinde aradı oda beni değil tbi kuzenimi . kuzen bna werdi teli knştk ..hçbşy olmamış qbianne bu huyuna snr oluyorum ..bide sakladğm bşy wr knular haricinde ..üzüldümm ..ewet yine hayata yenk dştüm we üzüldüm ..olmamalıydı .. ama oldu ..nysee ..artk hç bşye üzülmüyorum ..mumları üflerken öyle diledim bn we ynmdaki tüm dstlarımın mtluluğu .. bide hakan senide untmadım tbi .yeni bir hayat .. her yeni bir hayat dediğimde çk şey qtrdü bnden ...sna söz werdimm .. kazanıcam ne olursa olsunn kazanıcamm !!!!..we şmdiden hepinizi çok özledim !! ..

iyykii wrsnzz !! ..sizi herşeyden çk sewiyorum !aynı anda utanmadan ... (:
'' en büyük mutluluğumdu mutlu olmanız ..! ''
küfr doLu bir qndü sona eren xD
özellklede resm çeknrken '' metal yap metal yap ''sözü yokmu öldürdü beni gjksjgsjfslf :Dsonraa enşteyi çarptı narqile kustu :D çkk şükür kustubyük bi heyecanla bekledk hepimiz kusmasını we başardı ohh çok şükür :Dsnra yine bulantı we sonra kadıkyden beykoza taksyle qeldk ramonun elnde yine bi poşet herşeye hzrlıklıydk :Dwee ewdeyizz ...hepinizi sewiyorumm !!!!
<3
olmalıydın !!! ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder