çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

13 Eylül 2009 Pazar

başlanqıç ..

sabahın köründe kalktm ..
aman allahım ne zor bşy bu yha :/
birde fırtınalar kopuyodu
hmde dşarda hmde bnm içimde ..
özlemekte oldğm biri wrdı belkide ..
biLmiYoRumMmM ...!
şefaf şemsiyemden süzülen yağmur damlacıkları
uğrştğm btn saçı mahwetti
brawo :@
bqün çkşta kuzenlerleydm tam 9 kişi
papaz kmde oynadık ..
eğlendikte tabi ..
işin içinde annemde wrdı( cadıı ) xD
biran önce uyumak istiyo bedenim yorqun
ama bir dmla uyku yok qözlerimde ..
yine cin qbiyim .. xD

bide sana qelince ...
bir zamanlar beni sewdiğini zannederdim ... şimdi hç zannetmiyorm
we bir zaman seni sewdiğimi zannedrdim ..
şimdi hiç düşünmüyorum ...

temel reiss .. ee snde dön artk ! :S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder