çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

23 Eylül 2009 Çarşamba

...
beni benden çalan karanlığa aşıqım şmdi ...küçükken korktuğum yalnzlık we karanlıken büyük mutluluğum artk !byle yaşamaya alşkn deildm aslnda ..bir heyecanla çkrdm dışarıya .qülerdim..eğlenirdm ..mtlu olurdum ..hçbirşeyden zewk alamıyorm şmdi .eskiden çok mutlu olduğum şeyler beni mutlu etmiyor artk ..kötü bir depresyon başlanqıcı olabilir bu .kndmi anlayamıyrm bitürlü .sewmedklerm sewdkleriminde önüne qeçti artk .hayat ! ne zaman qüldürüceksn yüzümü çk mrk ediyrm ..berktğ abim derdi hep ..'' byüdükçe anlarsn hayatın anlam kattğını '' diye abi bn bu hayata anlam weremiyorum hala ..bnu bna syledğinde . ortasondaydım snrm 14 yaşnda fln ..nyse ..dewamlı biryerlerde birikiyor öfkelerim ..sabrımı taşırıyor bazen ..tanımlayamıyrm hayatı ..arada ölümün soğukluğunu hissediyrm qüneş doğmadan ..korkular içinde uyandğm oluyor ..kötü bakşlarını azrailin ..şeytanın pis pis qülüşleri ..artk bedenimi uyştrdu herşeyin üzerime qelmesi ..morfin yemşten beterim ..ne wrlığımı hisedebldm ..ne yok oluşumu ..birqün terkedip qdicek bnlarda bni senin qbi bliyrm ..birqün yine tertemz olucak içim çocukluğum qbi ..beynimi ele qeçirdi artk birçok şey..knşmasını istemiyrm kmsenin !eskiden nefret ettğim sessizlk dha iyi ...konuşma !knştkça anlamszlıklar doluyor ruhuma ya bn anlatamıyorum kendimi sana ya sen anlamak istemiyosn ..yokluğunuda al qiderken ..sndn kalan yokluğuna ble tahammülüm yok artk !her yeni qün hakknda kötü şeyler dymak bitirdi beni .tıpkı sözlerin qbi !ama knşursam susmam bi dha ..bilirsin ağırdır sözlerim ..hazmedemessin bnları ..kaldrmaz bünyen ..ama senin isteyipte yapamadğnı yapıyorum ..susuyorum . . . !yalnz kaldğmda aramıyorm kmseyi yanmda sna sylenick okdr kelime wrki aslnda ..ama sylenmesi qereken cümleleri yuttum ..bylesi dha iyi senin için !hayat koydu kuralları önüma bn oynadım ..kaybettklerm dha fzlaydı kazndklarmın yannda ..dewamlı içime attım ..qurur yapmadım ağladım...ağladımm ..ağladımm ..hemde hç utanmadan defalarca ...belki kötü bir kabustu ..birn önce uynamk istedğim ..ne ruhum beynime ..ne de beynm ruhuma söz qeçirebliyo artk .bn sustukça üstüme qeldnz ..soruyorum size ... ????-- siz kmsnzz ??istesem szdende qüçlü olablirim ..ama yeniklik terk edtmiyor bedenimi ..artk bu oyunu bn kurucam ..isteyen qelsn ..istemeyen kendi köşesine çekilsn .!umrumda değil .!qeçmşn yokoluşunu byle sileblirim işte ..zor olsada ilqlenmyrm qeçmşmle ..bütün kötülüklerin sorumlusu değilim ben !kötülerle sawşmaktan yoruldum !bu pis kanı durduramadım ..üzqnm hayat ..yine 1-0 öndesin ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder