çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

3 Ekim 2009 Cumartesi

16.45
kuzndeym 2 qndr brdayım we hiççde ewe qdesm yok .
annemde bni brz dha özlesn byle dha iyi olur .
sabah kalktk dersaneye qttk .
snw oldk qeldik
mat. salladk brz
snra çktk enşte we özrle blştk otrdk iskelede fln
iyiydi
hakan bey çeyiz taşıyo (:
allahım ya !
nysee e.
bqün hç ses soluk çkmadı
üzqnde değilm
kasmıyrm artk !
öyle yani ..
kendimi bldm bleli
sessiz kaldm çoğu kez
ama bu sefer öyle olmyck !
incelirse kopartırım .
çk suskun kaldm zamanında
deli dolu zamanm qeçti qbi !
mutlulklarım kısıtlı sanki .
sewiyrm
ötesi
yk .
yrn sa. 10da ordayız . . .
kuzen makina ressamlığı
bnde psikoloji (:
bkle beni kant !
sna qeliyorum .d
nur'un ütopyası <3
sewdiğim adama sewqilerle !
seni çok sewdim de sylemek istemedim
bqün weya da
önceki qün ..
şimdi
açtk sezen aksu wazqeçtm
sawruluyorz hepmz bir yere swruldk yorqunz
ağzımıza s*çldı .xd
şaka bi yana aşk için çok nedensin !
l die for you !
bLa.. bLa..bLa.. !
16.54
hakandn msj :işi yeni btmş .
bnde az kaldı söwücektm aşk (. nyse uzatmadn
hşçkl sewdğim adam !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder