çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

5 Ekim 2009 Pazartesi

moralim öyle bozuk ki . yokluğun warlığını aratıyor bazen !
üzqünm öyle üzqünüm ki anlatamıyorum ! ölümün yakamda
oluşunu hissediyorum ! insanların aptalca qülüşleri kazılı beynimde
ortaktı çoğu yaşananlar .. ısınmıştı kalplerimiz birbirine .
darrell . umursuzca çekip qittin snde !
üzülmedim diyemem üzüldüm .ne yalan syliyim .
beni çk iyi anlamştn ya da iyi anlamş qbi qrünmştün blmiyorum ama
bildiğim tek şey harbi özeldin orjinal adam !
çocukken babamın ewe qelişini nsl özlemle bekledysem
seni de öyle beklemştm .
bana hep destek olmştn kısaydı belki ama qüzeldi qerçektn !
'' Let me go ! '' . . .
umarım mutlusundur şimdi sewdiğin kişiylesndr ..
üzülmeni istemiyorum mutlu olmanı daima qülmeni diliyorum tanrıdan !
sen bunları hakediyosun !
hurdayığını .!
aklımda çekip qitmeler war yine !
''güneşin ufka değdiği yer oraya qit ama yine qel, döneceksin diye söz wer ! ''
buqün yine çok üzqünm . . . bşi olsa kopsa içimden qtse birileri .
içimi yırtarcasına ağlasam hıçkırarak !
böyle sessiz kalmak olmuyo be abi ! gidenler bi daha asla dnmycekler bliyorum !
we ben hçbrzmn mtlu olamam .. konu kapanır bylece . yeni başlanqçlar hep yalan olur !
sende qittin ya . . .!
bir dost bldim seni sonunda . ilkbaştaki qbi bir dost !
yine başlattım herşeyi yeni baştan ama olmadı .. olmadın ..yapamadın..qittin
sen zaten qtmek için qelmştin .
üzüldğüm bşi war bide : : :

'' N kdr zaman qeçti bilmiyorum
hani qelirim demiştin ya
bak hala ümitle
seni bekliyorum !
qelince nasıl özlediğimi anlatamazsam şaşırma
konuşmak qerçekten qücün dışında bu sefer
ne olur yine susuyorum diye darılma ..
o kadar beklettin ki
senin için sakladığım herşeyi çaldılar
mewsim mewsim tükendi çiçekler
yalnızlığa döküldü çiçekler şarkılar
şimdi boşuna üzüleceksin !!!
-- GELİRSEN WAZGEÇ DÖN YOLA ! ÇIKMIŞSAN DUR !
BENİ ÖLESİYE SEW DEMİŞTİN SEWDİM !
ARTIK GELMESEN DE OLUR . . . ''

'' ÜÇ NOKTA ... ''

..BURDA OLMASANDA KONUŞAMASAKTA MUTLU OL ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder