çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

16 Mayıs 2010 Pazar

yorucu bi gündü.aptal-saptal bi gündü hızla sona erdi.çifliğe gittik bu gün yine atlar için. ama sevmek gelmedi içimizden çünkü yemek yemeğe gömülmüştük.uzaktan baktık öyle. bizle ilgilenen amca da yoktu bugün.neyse.
yorulduk.uykumuz geldi.yarın yokum buğralarda kalıcam. bir de bu aralar çok sinirliyim sanki hapşırmasın kimse ya. en hassas noktam valla sinirlerim bozuluyo.


Bir de söylemek istediğim çok şey var suskunluğuma kilitlediğim.çok özledim öyle böyle değil.Kızıyorum da sövüyorum da bazen ama ne olursa olsun,ne yapmış,ne durum da olursa olsun diğer yarım o benim.Kimseye alışamadım sen gibi.Seviyorum sandım ertesi gün kaçtım.Hep bahaneler aradım kendime.Senin gibi.Ne de olsa eski sevgilimsin.Fikirlerim boktur benim.sıçarım sözlerimi ben,esirgemem..


Nefret sanki herşeyden ! gitmek böyle bir yerlere,biraz ölmek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder