çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

7 Mayıs 2010 Cuma

öldüğüm anlara merhaba ..
bu kadar saf salak bi gün olamaz (bence.)
ay bugün bi telefonla konuştum.
yarıldı yıkıldı yırtıldı millet. daha doğrusu gülüyordum adam ağlıyorum sanmış D:
en komiğide bizimkilerinde ağlıyorum sanması.karnıma ağrılar girdi.
git ''kendini intihar et nur '' ama kendimi phhuazhua D:
çok aptaldım.sabahın köründe kalktım ondan yazın hiç uyunmuyo ki heyecandan.
hemen dışarı atasım geliyo kendimi.
bütün gece uyumadım zaten ! TEOMAN ! KULİS TEOMAN !
:@ düşündüğümü yapmasınlar sakın. sakın.sakın.


hıı bir de..
JKR 'le gittiğim yere gittim bugün.
kapanmıştı phuazhuda D:
tarihe karışmışız lan harbi !
komik ! yeni inşa etmişler D:
değişik farklı gittim oturdum 5-10 dk.
sonra gittim ayselin yanına.
lan ne romantizm yapardık D:
neyse susuyorum ve bi daha açmıyorum.
'' müsayit bir yerde inelim ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder