çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

7 Mayıs 2010 Cuma

Bana Biri Sus Desin !
Yoksa patlıycam konuşmaktan.kustum bütün nefretimi yetmedi mi ? Ne anlamaz adammışsın sen ya ! Senden mi öğrenicem sevmeyi.Güldürme beni !
Son derece sinirliyim bak ! Yemin ederim dilimin bütün pasaklı küfürlerini saydım sana etmedimi için rahat !
ne yaraymışsın be sen sürekli kaşınıp duran !
Adamın gözü kaldı hayatımda ! Daha yapmam ikinci hataları ben.Aldım boyumun ölçüsünü güzel tecrübelerim var size nazır.Sende bundan böyle bak başının çaresine.zamanında bana hayrın olmadığı gibi.şimdi benden hayır yok sana ! Bi rahat ver ! tıkandım artık,boğuldum.Sebepsiz çağrılarınızdan !
Evet evet katılıyorum. Hatta. '' içi boş şarkılarla avut kendini,en ucuz aşklarla yıka kirli ruhunu açılırsın ! ''
o joker sen değilsin,kabul et artık !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder