çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

18 Mayıs 2010 Salı

hiç keyfim yok.herşey daha da kötüye gidiyor.yoruluyorum bazen herşeyden bıkıyorum.Hiç bir şey yapmak istiyorum.Göz altlarım gün geçtikçe daha da eskiyor. mor dan eflatuna doğru yol aldı.Babam sürekli '' ağladın mı '' diye soruyor.''Ben niye doğdum baba? '' ''Doğdun lan işte '' Herşeyden çok sıkılıyorum. yenilemek istiyorum herşeyi..Çoğu şeyin yerini değiştirmek bi kaç geçmişimi temizlemek.elim varsa atıcam herşeyi.öylesine yorgun ki düşlerim.Ve öylesine güzel di ki herşey.Güzel olan sendin aslında.Alıştım sana,bağımlı kaldım.Kopmak istedikçe daha çok kilitlendim,yapamadım.


'' Seni unutmak istiyorum'' diyemedim hiç..Oysa istedim mi.?
-Hayır.
Sadece sevmek seni.Susamak belki.
Özlemek deli gibi.
Beklemek..
Gelmeyeceğini bile bile beklemek..

Karışmaktı kanına amacım.Tek sen ol hep sen ol istedim.Çok mu geldi istediklerim?
ya da yetiremedim mi kendimi.?


Anlayamıyorum..
Bu dünyayı ve içinde nefes alan insancıkları.
Her adımımda adın düşer aklıma.
Yoruluyorum.
sen-le başlayıp,sen-le biten cümlelerimden.
Karanlığa haps olmuş bir ölü gibi yaşamak olsa gerek nefes almak.
''Sensiz yaşayamam '' derdim hep.
Zor olsa da ;
yaşanılıyor-muş ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder