çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

19 Mayıs 2010 Çarşamba

ERKEN YAŞANMIŞ BİR ÖYKÜNÜN ÖZETİ
Herşeye merhaba dersin ilk önce.Hayatına girenleri hep ilk ve son sayarsın.''Bu son '' dersin hep.Her aşka başlarken hiç bitmeyecek gibi gelir bazen.Ayrılığın o ölümsüz tadını tatmamak istersin hiç.Gözlerin tanımaz başkasını hep ''o'' dersin.Sadece o sevsin beni.Yıllar geçer,birikir içinde aşkı.Kopmak istesen de kopamazsın.Kızar gibi yaparsın,kızamazsın.''Ayrılalım'' dersin bazen içten değil ama ''ayrılalım''.Ne giden olur o zaman,ne de kalan yanında.Biter bi anda herşey kimin nerede olduğu bilinmez.Aylar geçer belki de yıllar haber alamazsın.Aslında bitmemiştir herşey.Sen bitirememişsindir bi tek.Karşı taraf çekip giderken bakarsın ardından,sessizce..
Sonra sevmek istersin olmadıysa baştan denemek.üzgünüm ama sevemezsin.Aklın hep seni unutan da kalır.Zor olanda budur işte.Zoru başarmaktır aşk.Aşk varsa tabi.Susmayı tercih edersin hep konuşmaya.Zor gelir kelimeler toparlayamazsın.Öznesi farklıysa yüklemi sen olursun hep.Bütün yollar sana çıkar.Yıllardır benim olmanın bedelimiydi yalnızlık ? Çok ağırmış öyleyse.Gidene bir şey olmaz hiç giden gitmiştir zaten kurmuştur düzenini eğer ''gidiyorum'' derse.Sen yalvarırsın alçalıp ''Gitme yaşanacak çok şey var '' Ne var yaşanacak hep aynı şeyler...Farklı olan ne olabilir ki.?
Çocuktum.Ve bana en güzel anlatılan masaldın sen.Her haliyle hatırladığım.Güzeldi herşey evet ama biliyordum bitecekti ve sen neresi olduğunu bilmediğim bi yerlere gidecektin.Çok yakınımda olsan da her ne kadar uzaktın bana.Ağlasam boşalıcak içim ama ağlayamıyorum günlerdir.Özlüyor muyum seni? Belki de evet hatta kocaman bir eveett..Özlüyorum seni her gün geçtiğinde daha çok ! Odam.Dört tane duvar.Her yerde sen.Seni anlatan herşey.
Ruhum-dun hani sözde ruhumdun ! Adın batsın.Öfkeliyim elimde değil.Her göremediğimde daha çok !
Bitsin artık bu anlam veremediğim,adını koyamadığım his.Hayallerim vardı joker ! yıktığın güzel hayaller..
Hani bir evimiz vardı seninle.Kadıköye yakın bir yerde.Hani gitmiştik beraber sen göstermiştin bana orayı tasarlıyoduk hani.Sen çiziyordun o evi.Bahçesi vardı hani.Hayalini kurduğumuz arabamız ''mustang '' ajandamız vardı seninle.Yazardık hep ortaktı.O çizdiğin plan saklı bende. tam 3 sene oluyor yapalı sen.''Belki '' diyorum hep hani belki döner,belki bi mucize olur mutsuz olurda döner bana.Biliyorum imkansız belki.Sana evet dersem ailemi çizerim.Seçim yapmam bilirsin.Annem konusunda !
Ne çok emeğin var bende sevgilim.Bu yaşa getirene kadar neler çektin sen her anne gibi.Bir çocuk büyütmek,yetiştirmek ne kadar da zordur aslında düşününce.Bir keresinde hatırlıyorum bayılmıştım ben.İlk zamanlarıydı o zaman.Herkes yanımdaydı.Annem '' Bitti herşey '' dermişcesine bakıyordu gözlerime ben ağlarken.Annem sevgisini hiç belli etmedi bu yaşıma kadar.Ondan ayrıldığım da babama o iğrenç günü yaşattığım da.Annem ilk kez benimle uyudu.Her hıçkırdığımda ağlama dedi.Ben ağlarken o da ağladı benimle. O kadar pişmanım ki aslında babama o günü yaşattığım için ! O konuda çok hassastım.Laf ettirmezdim kimseye.Herkesi kırardım onun için.O ne yaptı ! Çekti gitti..Umursamadı beni.Şimdi dönse mi ne olur ?
Siktiri basarım herhalde.Ama önce sarılmak isterdim eski günlerin hatrına.Yaşadığım EN garip duyguydun sen.
Hem seviyordum deli gibi hem ayrıyım senden dön desen dönemem sana ölsem de uğrunda..
Böylesine sevdiğimi bilseydin,dönermiydin ki?
Benm sevdiğim gibi severmiydin beni?
Ağlarmıydın uğruma,benim sana ağladığım gibi.
Her ismim geçtiğinde titrermiydin böyle.
Özlermiydin benim özlediğim gibi seni.
O güzel günlerin hatrına kötü söz kullanmıyorum sana.
Aramızda hep aynı fark;
Ben deli gibi sevdikçe seni.
Sen deli gibi kaçtın benden.
Ayrılığın tadı daha tazeyken dudaklarımda
Bir tek şeyi bilmeni isterim.
''Kusursuz bir aşktı benim sana beslediğim.Sen ne yaşadın bilmiyorum ! ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder