çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

2 Mayıs 2010 Pazar

yoktu bir sebep,ağlardık.ağlarken ben gözünden yaş akardı.sesin titrerdi bazı telefonlarında içim giderdi de belli edemezdim sana.ayrıydık telefon açmıştın bana yine aynı yerde.ben .... demiştin. Ben o sesi hiç bir zaman unutamam merak etme sen.pişmanlık vardı içinde sonra dile getirdin sözcüklerini..tuttum kendimi 2 kelimeyi söylememek için.korku da vardı içimde yeniden başlarken,seni bir daha yaşayamamakta.Bağımlıydım sana.geri çeviremezdim hiç bir zaman.Keşke ! o zamanda farklı olsaydı herşey.yazıcak daha çok şeyim var ama yazdıkça siliyorum..çok çabuk geçti yıllar,çok çabuk bitti.geçmesini isteseydim zamanın eğer geçmezdi..bitmesini isteseydim bitmezdi hayat hep engel bir şeylere.Bana ellerini ver dememek için zor tutuyorum kendimi.ama ben öyle biri olucam ki. gülücem böyle herşeye,gülüp geçicem.kötününde kötüsü olucam hani şu bahsettiğim kadınlar varya sert görünümlü şeytan kılıklılar işte onlardan ! her iyiliğe her kötülüğe gülücem.herşey biterse yine başlar ! olmasın o kişi ne farkeder.sana avazımın çıktığınca bağırmak istiyorum.böyle 1 saniye susmadan.engeli yok hiçbir şeyin.sadece bahaneler var.böyle adın bilmem ne her neyse.yalanlar üretiyosun,seviyomuş ayakları.hatta ayrılmaya mecbursun-muş gibi saçma salak cümlelerin oluşuyo beyinciğinde.diyorum ki konuşma şunu görünce adam gelip bana '' Nbr Nur '' deyince eriyorum.elimde olmuyo hiç bir şey.senden gitmeme izin ver.Bir mucize olsa alıp götürse beni uzaklara..orda çıksan sen aklımdan.yapayalnız kalsam soğuk ruzgarlar esse. donsam soğuktan buz kesilsem. sonra aniden bir güneş erisem.yeniden doğmuş gibi..sonra yaşadığım bu aşifte şehre geri dönsem.ah istanbul ne kadar kaçsam da senden ve senin izindekilerden.ben mecburum sana..
beni iyiler afetsin.
artık 'o' ben değilim..

hoşçakal eros ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder