çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

13 Mayıs 2010 Perşembe

Aynı bugün bir sene öncesi...
Sadece pişmanım,biraz da buruk.sensizim birazda mutsuz.Başka hiç bir şey değil.
Bir sene öncesinde bugün ilk defa üşüdüm kollarında ve şimdi daha iyi anlıyorum.
senin bana neyi anlatmak istediğini.O haldeyim şimdi bir yanım sev dedikçe diğer yanım kaçıyor.
Keşke kalsaydın da zararın dokunsaydı bana ağlasaydım her gün olsaydın da. ya da ne bileyim.
uzak bir yere gitseydin.bekleseydim seni de keşke dönseydin.Kavga etseydik ya da yalvarsaydım sana
sonunda affetsedin de ben mutsuz olsaydım,sen olsaydın.Şimdi daha da yalnız hissediyorum kendimi.
meğer sen hiç gelmemişsin,yokmuşsun hiç.Uğrunda ağlayamam artık yeminliyim.bitti gözlerim.
Şimdi sana seslenmek vardı istanbul 'un en güzel yerinden.Unuturum! Zor değil unutmak ama hiç denemedim.hiç unutmak istemedim seni.Benimle birlikte yaşadın hep hücrelerimde.Sadece merak ettim.Senin de aynı şekilde merak edip etmediğini.Bir yerlere saklamışım gülüşünü.uykularımda sen,hayalimde sen odamın her köşesinde sen!
hiç bitmeyen serüven.İsraf edilen anlar bir daha geri dönmeyecek bilirim ve biz asla yeniden birbirimizi hissedemeyeceğiz.Ben sevmeyi bilirim seni,sen gitmeyi.Gidişlerini de sevdim senin.Beni benden alıp götüren paramparça eden menfaatin için gidişlerini !Gittiğin o gün bugün işte.o zamandan beri dünya içimi yiyor benim.
Söylemediler bana aşkın sonunun ayrılık olduğunu ben küçükken söyleselerdi sevmezdim zaten !Bana anlatılan en güzel masaldın sen,yarınlarımdın benim.Çocukluğumdun ! Huzurlu sessiz bir geceden sonra kalbimi de aldın giderken götürdün uzaklara oysa ben her zaman olduğu gibi kalmış olmanı dilerdim.
SENİ ÇOK ÖZLEDİM..
ÇOCUKLUĞUM..
o'na..
Tam bir sene sonra..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder