çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

10 Mayıs 2010 Pazartesi

off . off.
Hkn'la tartştk yine. adam gibi sorunları çözemiyoruz.
hkn dedi ki aykutun yengesi sensin.elimi gel istediğin zaman tut.
sonrada senin içinde bana karşı kinden başka bşi yok dedi.
sonra tabi ben yine açtım o konuyu !
kızdı biraz .Bir erkeğin bir kıza bağırıp çağırması hoşuma gidiyo.
s*çtın dedi keyfimin içine nur alkışlıyorum seni.
iyi o zaman alkışla beni.ya abi haklıyım sonuna kadar !
yok güçlü olucaktın yok bilmem ne.
lan bi erkeğe ne kadar güvenilir ki.
hadi erkeğini geçtim kızı da aynı b*k !.
dünyanın bi taraflarından çıkmış çivileri.
Bir yanım sev diyo.diğer yanım kal böyle.
Stresi sevmiyorum ! eskilere yeniden başlamayı sevmiyorum.
sonlarından sebep..Anlamıyo ki ! tamam bende onu onca.
hiç bir şey için keyfim yok.huzursuzum.kalbim sıkışıyo sürekli
nefes almak zorlaştı.bitse şu nefes.yada çeksem neşteri kalbime.
Daha mı çok canım yanar ? Lan bir kere de biter sancılarım.
sinirliyim.çok sinirli.ama söyledim dedim bana attığı yorumu.
ne kadar biriktirmişsin içinde dedi.onu tersleyince dayanamıyo.
on sene sonra da aynı böyle devam edersin diyo.
evet ederim.sen böyle kanıtlama bazı şeyleri.
ya da kanıtla.geçmez sana sinirim.!
nedir bu jokerlerden çektiğim !
HEPSİ AYNI .. (işte o söylemek istemediğimden)

bugün o kadar da iyiydim halbuki.
bir şey çıkıcak ya !
zor tutuyorum hayat !
sana küfür etmemek için zor tutuyorum kendimi !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder