çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

7 Mayıs 2010 Cuma

yarın Teoman ! dedik hani Teoman ! boku çıktı yani YİNE !
Sonra bir de öksürük sesi. sonra hapşırma kim olursa olsun şaplatasım geliyo suratına bu ara.
merhamet yok hiç bu ara,yine gtti biryerlere.
Anne seni çok sevmeme rağman beni ne kadar anlamış gibi gözüksen de anlamıyosun!Babamında yine hiç bir zamanki gibi sesi çıkmıyo!



Neyse..

Ailem ya hani ailem. seviyorum ya ben onları.
sevgilim ya hani o benim.
annem.
seviyorum işte kızsam da ne kadar
ötesi yok.
(!)

Bir de..
Anıl anlaşılması çok zor biri olduğunu farkettim.
Bu aralar. Kızgınım da ne haddime.
anlayamıyorum seni.
kimseyi anlayamıyorum !
kimse de beni.

sanırsam.
böylesi daha iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder