çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

3 Mayıs 2010 Pazartesi


Vazgeçilen umutlar..


Bu gece senin için düş yok ! tutuyorum kendimi.kapatıyorum gözlerimi,sıkıyorum avuçlarımı.senden öte düş-hayal yok derdim hep.Artık 'sen' yoksun..Bu kaçıncı isyan,kaçıncı yok oluş bilmiyorum ama yine kelepçelenmek istemiyorum sana.benim kaçış yolum sensin o yolun sonu da. ama artık tanrım lütfen içimdeki onu yok et.hayatıma kaldığım yerden devam etmek istiyorum artık.bitsin artık kendimi kaybedişlerim.kalbimin yandığını hissediyorum en derinlerde..ellerimde senden kalan tek şey acıklı bir unutuluş.bıraktığın en büyük armağan bana.her nasılsa biliyordum asla benimle kalamayacağını.Hiç bir şeyin anlamı olmadığı gibi senin de olmamalı.içimdeki sen yanmalısın cayır cayır..Artık dinmeli rüyalarımda sana sarılmalarım,gerçek gibi olması durumunu yitirmeli..gittin sen kalbimi de aldın giderken.Oysa ben kalmış olmanı dilerdim..


Seni böylesine sevdiğim için özür dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder