çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

18 Mayıs 2010 Salı

DİVA SATANİCA..

Sen ömrümde gördüğüm en temiz insansın.
Umutlarını dile getirdin hep saklamadan.
Korkuların vardı.Kendine kurduğun tuzakların
Ama hepsiyle başa çıktın sen,
Herşeyi yendin.
Şu anda bir msj 'ını aldım
daha doğrusu bu 2 gündür.
Eskiden olduğu gibi neşeli değil sözlerin
Eskiden kızdığın gibi kızmıyorsun artık bana.
Biliyorum yıktım hayallerini.
Belki evet
'' Satriani/The temple '' dinleyemeyeceğiz birlikte.
Bilirim zor mesafelerce uzaktan böylesine seslenmek sana
Bilirim ne kadar çığlık atsam da yetişmez oralara.
Sen derdin ya '' Daha uzun yaz bana yazılarını ''
bak şimdi inatlaşmadan yazıyorum sana.
Bilirim okuyamayacaksın bunları.
Ama yine de..
Herşey güzeldi. Seninle paylaşmak bir çok şeyi.
ne biliyim işte tripleri bile özledim belki.
Zor bi zamandayım,zor şuan daha zor nefes almalarım.
Öylesine güçsüzüm şimdi.
Direncim kalmadı.Hayat denen bu oyunda sabrımın son aşamalarındayım.
Bir gün bitecek herşey.
O içinde boğuştuğumuz karanlık birden
alev saçacak bilirim.
Cennetlik biri değilim ben.
Geldiğim ilk gün. Çalacağın şarkı.
otogar da karşılama.
çerkezlik hayalleri.Herşey bitti biliyorum artık.
ama yine de buruk mesajlar atma bana.
'' En azından umutlu günlerdi '' dedin
En azından umutlu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder