çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

25 Mayıs 2010 Salı

layf is layf naa naa naa na naa ..

Herşey beklediğime değdi .Oh ne güzel oldu.Bu sabah uyandığım da yepyeni bir hayattı beni bekleyen.Heyecanlandım ya. Özlemişim bu durumu.Otobüs çok kalabalıktı sabah cama yaslanan bi çocuk var annem oturuyo yan koltukta yüzü bana dönük,çocuğa tip tip bakıyo ben çocuğun tipini görücem yavaşca dönüyorum o tarafa pat dnüyo yüzü bana bakmadım hiç göremedim yani.öyle öyle derken öndeki araç birine çarptı otobüs frenle çocuğun üstüne doğru gitmiyim derken kadının kucağına otrdum.Asıl komedi hiç kalkasım gelmiyo kadın diyo yavrum kemklerin batıyo dsfklfjklsj D: ayseli zaten sorma yarıldı D: Sanki kadın düşmüş gibi kucağıma bide trip yapıyorum D: kadına ama teyze de pamuk gibi hani ya sen şimdi bana niye kalk dedin ki :/
Nyse abi.
yeni bir iş.
yeni bir aşk.
3 harfliyizzmiyiz ?. D:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder