çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

29 Mayıs 2010 Cumartesi

4 gün önce başladığım işten çıktım.Neden?!.Çünkü sıçtılar ağzıma.
Hayatımın en dolu, en yorucu 4 gününü geçirdim.
full çalştım hep paso cola içtim.delindi ciğerlerim.
sabah uyanamadım o yorgunlukla.
gitmedim işte gitmek istemedim !
Sabah kadıköy otobüsün de ağladım resmen.
Bir kadın vardı.'' Bir insan bu kadar çok soru sorar mı ya?''
Otobüsten inene kadar çıldırttı beni.
'' Sevgilinden mi ayrıldın demez mi?''
'' yok ben sevgilimle yeni tanıştım '' ..
Hayatıma yep yeni bir adım attım.Sen bilmezsin
günlerdir eve 23,00 'Da geliyorum.
zaten hemen uyku..
Öyle işte biriyle birlikteyim şimdi.
Aileme bahsettim ondan,arkadaşlarıma..
Adı ALP.
şimdilik çok çok güzel gidiyor herşey..
o bugün dedi ki. ''Korkuyorum Nur,mutluluğumuz bi gün bozulur diye'' dedi.
Hoşçakal diyenlerden ve hoşçakal demekten bıktım..
Biri olsun.Tam olsun.Adı Alp olsun..
Arkamda bıraktıklarım,,..koskoca bir ömürdü belki bana bağışlanan
Bir ömrü yarıladım belki çocukluğum da.
Şimdi arkamı hiç dönmeden bir yola çıktım sana söz !
Gözlerim geçmişi aramayacak ..

Bunu yapabilirim..
Toprağın altına gömebilirim seni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder