çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

8 Şubat 2010 Pazartesi

keyifsiz..
herkesi çok özledim çok uzaklardayım sanki.
herkesden..
bir süre sana sercan yazıcak blog ..
eminim sana çok iyi bakacak..
ben hala krizlerdeyim ..
dinmek bilmeyen acılarım.
tükenmek bilmeyen dertlerimle
YİNE BEN...
kendine iyi bak ..
gülümse ben olmasamda hissedeyim
yorgunum..
hiç olmadığım kadar
hüzünlerime teslim oldum bugün..
yakama yapışan her negative yüklemden nefret ediyorum..
tanrının elleri saçlarımı okşarken yazıyorum yine..
unuttuğum kimse yok ..
kimseyi unutmadım..
U-N-U-T-A-M-A-M..
aslında üzgün olmayı ben seçmedim..
beni seçen oydu ..
hüzünlerle dolu bir aşktı benimkisi.
bi okadar küskün
bir o kadar yalnız
Ve bir o kadar kimsesiz..
hepinizi çok özledim ! !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder