çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

10 Şubat 2010 Çarşamba

artık tamamen değişmiştim.suratsız,somurtkan bir kadın olmuştum.Eski günlerdeki o neşeli,o sevimli kız gitmiş yerine bambaşka biri gelmişti..dışarıdan bakanlar hiç bir şeyden umudu kalmamış,gördüğü herşeyi kötüye yoran bir kadın olarak görüyorlar artık beni.hayatın rengini,güzelliğini,canlılığını yitirmişim Âdeta..yazı konusuna gelince de evet diyemezdim kimse kusura bakmasın ..kimsenin böyle yargılamaya hakkı yok !.
ben asla böyle düşünmedim.herkesin elinde kalemi var.kimin eli bu işe yatkınsa onlar yazarlar.kimi güzel,kimi kötü yazar.ama sadece yaşlılar iyi yazacak diye birşey yok.kötü yazıları da sadece gençler yazacak diye de bir şey yok.bu,birikim isteyen bir şey değil,insan sadece hayal gücünü kullanacak ve önüne gelen kelimeleri kuralına göre yan yana getirecek o kadar ... !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder