çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

27 Şubat 2010 Cumartesi

sandığın kadar ucuz değil hayat
ne de umut edilecek kadar pahalı.
hayat basit bir nefes alıştan ibaret
ve ben yıllar sonra seninle nefes aldığımı hissediyorum.
sevdiğin kadar sevilirsin.
aldattığın kadar aldatılır..
hayat bunları öğretti bizlere.
yaşayamadığım hiçbirşey için üzülmüyorum artık
öyle güzel hayallerim varki ve en güzelide yanımda olman artık..
hayat bu kadar basit artık ,
zor deyipte kandırma kendini.
zaman geçtikce farklı yollar edinirsin kendine
kimi yükseklerdeki başarı merdivenlerini seçer
kimi yalnızlığı,kimi aşkı,kimi ise o korktuğunuz ihaneti..
ben onu seçtim şimdi.
onu yaşamayı seçtim.
beni sevme ihtimalini seçtim onun.
içi paramparça olup dışarıda kahkahalar dolusunca gülen biriyim ben
çok büyük bir acı taşıyordu bedenim
seni tanıyana kadar..
Ve seni tanıdığımda tek değilmişim acı çekerken..
ruhum yeni bir acı taşıyacak kadar aciz artık
ve bu acıyı kaldıramayacak kadar dirençsiz.
tüm geçmişimi çöpe atarak seni yaşamaya geldim .
yalnızca seni ..
Ve sen hayat !
rolleri değiştirelim artık
gelecek benim olsun
lanet geçmişim senin !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder