çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

16 Şubat 2010 Salı

her zaman gülümsemezmiş insanların yüzüne hayat..
dün gece seni gördüm yine
ruya değildi sanki
o gözler öyle kazınmış ki beynime anlata anlata bitiremedim seni.
bitirmekte istemedim..
bendeki sen asla tükenmezsin
kovuyorum gecelerimden seni.
gözyummuyorum artık geleceksin diye.
kan kırmızı gözlerimle gün doğuyor.
aynaya bakıyorum sen
odanın hali perişan
ben perişan
bir köşe de sen varsın,bir köşede gülüşün.
beni güldüren tek kişiydin sen
gülüşlerimi de aldın giderken
gittiğin günden bu yana su değsin istemiyorum hiç bir hücreme
belki uzun çok uzun bir yol var önümde
tesellim dayan sözcükleri.
kırıyorum aynaları.
nefret ediyorum sensiz yüzümden
eğer gidecek yolum varsa hala sonuna gelmeliyim biran önce
nefes alışlarım ve kalp atışlarım durmalı.
toprağa girerse de bedenim
gözüm açık gider gelmezsen eğer.
yüzümün gülmesi yanıltmasın sizleri
içimin zehirlerle dolu olduğunu da bilmesin kimse.
ayrılık seni aldığı gibi birçok şeyi de aldı götürdü benden
hiç bir şey de anlam taşımıyor sen yokken
gittin....
gidişini seyrettim
gururum engel oldu bu sefer gitme kal diyemedim.
oysa bu bir ayrılık değildi
ruhum hep seninleydi benim.
ama vakit gelmişti bir kere
adı konmuştu ayrılığın..
biri gidecekti bu aşktan
seni aldı bu ruzgar götürdü uzaklara..
ardından bana kalan tek şey gözyaşlarımdı.
artık hiçbir sözün anlamı
yoktu benim için..
her anımı bıraktım sende ben
hiç usanmadan hiç bıkmadan sevdim seni
gittin !
yağmurlar yağdı yüreğime
iç çekişlerim vardı,çakan şimşeklere karşılık
istanbul ağladı ben ağladım..
beynimi ağrıttı sessizliğin.
artık yarım kaldı herşey..
avucuma aldım resmini akıp gitti parmak aralarımdan
hücrelerimde büyük bir parça eksilmişti artk
adı sen olduğu..
ayrılığın tadı hala dudaklarımdayken nasıl unutmamı beklersiniz onu
mutluyduk bazen
bazende işkenceydi yaşadıklarımız
ruhumu acıtıyorsun korkuyorum
imkansızı biliyorum atık,kendime dur demeyi.
okudum ağlayarak yazdığın ayrılık mektuplarını..
ama bil ki farklı bir hayaldi.
ömrüm olduğu sürece bu şehir seni anlatacaktır bana
sonu yaşıyorum artık
en dibindeyim hayatın..
ses yok
hayal yok
Ve artık oda yok
bende yokum !
BİTTİ..
tüm hayatımı yaşadığım ihanete borçluyum...
beni benden alıp götüren o acıya..
ben galiba;
ölümü özledim,yaşarken delice....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder