çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

9 Şubat 2010 Salı

gidenler böylesine yakarmış kalpleri alevler içinde
beklenen kişi gelene kadar yangın yerdir kalpler.
gözler kadar anlam taşıyan hayaller
onlar da yalan söylediler.
hayaller yandı gidişlerinde
beni benden alıp çoğu kez öldürdün.
korkum ölüm değildi benim.
öldüğümde hangi eller tutacaktı ellerini
hangi bedenler sahip olacaktı ruhuna.
ölmemi de beklemedin,bunları yapmak için..
ya da sadece ruhumu,kalbimi öldürdün giderken
bir seni çok gördü bana hayat
geceleri uykusuz geçiriyorum artık.
odamda gezinen parmak uçların olmadan
tüm karanlığımla başbaşa.
seni sevmenin bedeliydi yalnızlık.
ve anladım ki ben seninleyken de yalnızdım..
ölmüştüm yokluğunu fırsat bilerek.
ve kalbim hala sen krizlerindeydi.
artık geçte olsa anladım hayatın anlam taşıdığını..
söylenecek çok sözüm vardı.edilecek yemin,alınacak dersler,
sorulacak sorular,öğrenecek şeyler vardı hayattan
ben yaşamaya geldim..
sadece seni hayat..
burdayım..
tüm yalnızlığımla sadece seni yaşamaya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder