çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

18 Şubat 2010 Perşembe

Kalem Sercan'da


Uyuştur beynimi.. Yolumu kaybettim ben. Her sokaka bir öncekime çıkıyor, senlik benliğime işliyor bir karabasan gibi...

Ayılt beni.. Yol göster bana. Her sokak sana çıksın, senlik benliğime işlesin güzel bir günah gibi...


Sadece ilaç ver ve uyut beni.. Aşık etme daha fazla kendine. Yok oluşumu seyret yalnız, uzaklardan...

Sadece uyandır beni.. Daha fazla aşık et beni kendine. Varoluşuma tanıklık et, en yakınımdan...


Çek çıkart beni senden.. Fazla gelir bukadarı, sana susamış ruhuma. Mutluluğu sevmez hüznüm...

İçinde sakla beni, en derininde.. Daha fazla sula ruhumu. Hüznü sevmez mutluluğum...


Ağlat beni sırılsıklam masallarınla.. Gerçeğe uzak düşsün gözlerim. Güldüğümü düşün düşlerinde, aslını bilme hiçbir zaman...

Sevindir beni sırılsıklam masallarınla.. Yalnızlığa uzak düşsün gözlerim. Ağladığımı hayal bile etme hayallerinde, gerçeğim sen ol her zaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder