çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

21 Ocak 2010 Perşembe

tuhaflaştımm...
hayat !
neyim varsa aldın ne verdiysen bana koskocaman
bir hiçi bıraktın avuçlarıma
söyle ??
'' neyim kaldı ? ''
sen vardın sadece bende tek sana kuruluydu saatlerim
ben kimseyi bu kadar çok sevmedim
bugün bir çok şeyden vazgeçtim..
ve biliyorum çoğu kişinin kırdım kalbini
özellikle orhan senin...
kimseye anlatamıyorum kendimi
gözyaşlarımı hapsettim ruhuma tıkanıyorum artık...
sadece sen vardın içimde..
yine de ben yoktum sende biliyorumm
birşeylerden kaçtıkca anladım ki daha da zorlaşıyor herşey.
canım çok yanıyo anne inanılmaz canım acıyo
ne olur bide sen yapma yalvarıyorum...
vazgeçtim artık beklemeyeceğim gelmeni..
çok yürekten sevmedin beni biliyorum..
ben sevmiştim seni ölmeden önce..
ama dediğim gibi ölmeden...
ellerinle öldürdün beni
diri diri toprağa gömmelerine sebep oldun beni.
ama şunu unutma dediği gibi..!
TEK AŞKSIN HEP DURACAK BAŞUCUMDA !
NE OLURSA OLSUN SONUCU
BEN SENDE BULDUM KENDİMİ
VE SENDE KAYBETTİM...
İLKLER ASLA UNUTULMAZMIŞ..
UNUTMADIM RUHUMU....

2 yorum: