çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

9 Ocak 2010 Cumartesi

yorgunum bugün söndür ışıklarını kalbim ruhumun yalnızlığa ihtiyacı var bu saatlerde
18 gün kaldı bilirim öyle zor ki anlatamam..ben söz vermiştim ne olursa olsun mutlu olucaktım olucamda sadece 18,günden sonra..o gün ruhumla başbaşa kutlayacağm sensizliği.sensizliği kutlarım çünkü sen hiç benim olmamışsın anladım. Ne çözüm arıyorum,ne de kaçış..hayatım devam ettikçe birşeyler geriye çekiyor beni dönüp baktığımda ardıma geçmişimi görüyorum kendini öyle saf gösteriyor ki öyle temiz..
bazen oluyor gülüyorum yine mi sen ? yinemi seni anlatanlar ?..bazende ne oluyor biliyormusun susuyorum sana bir gel desen yolları hiçe sayar koşarım sana ne şartta olursam olayım..bi taraftan yaşadıklarım..yaşadıklarımız beni hiçe sayan sen .!
umrum mu diyorum bazen de .. evet sen umrumda değilsin diğerek kandırıyorum kendimi.
oluyor da yapıyorum.ruhumun bozuk hücreleri can çekişiyor önümde görmezlikten geliyorum kulak ardı ediyorum bazı şeyleri olmuyo ama oluyo..öylesine karışığım işte.
bilmiyorum belki de bunu ben istiyorum karışık olmayı ! güne şarapla başladım
yorgunum biraz da çok konuşup çok hareket ettim.
dediğim gibi

YORGUNUM,YORMA-YIN !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder