çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

9 Ocak 2010 Cumartesi


peşine düşmek benim işim değil.Defalarca dedim sana bu benim görevim değil. ben kaybetmeyi istemedim seni.belki de doğru olandı bu ruhum inan her zaman olduğundan da huzurlu. son 17 gün..sonrası yeniden başlayacağım hayata..zor değil son 17..
günümü gün etmekte hiç zorluk çekmeyeceğim bu sefer..hiç kimseyi engel tanımayacağım yol benim yolum hayat benim.gerisine laf düşmez.stemim sana değil ruzgar ! o biliyo..
haince es şimdi iliklerimde hissedeyim soğukluğunu..gözlerimin içine baka baka yalan söylemeni istiyorum bugün
'' seni seviyorum '' demeni..
senin için çok basit bir yalan değil mi ? inan benim içinde basit.söylediğim en gerçek yalandı bu. sana ''seni seviyorum '' demek.. üzgün değilim kalbim kırık,üzgün değilim hayallerim üzerime geldikçe bunalıyorum..Evet sadece bu.! karanlık çöktü istanbula 'a nasılda parlıyor sokak lambaları,nasılda belli ediyor kendini.pencereyi açıyorum yüzün..hayalin ..her neyse kapatıyorum varlığına alışmamda çok zor olmuştu yokluğuna alıştığım gibi.Farkındaydım sen bana gitmek için gelmiştin...
gittin..
ardında kırık bir kalp,
yarım kalan bir öykü,
çaresiz bir ben bırakarak gittin..
Elveda ruhum..
son bir kez daha

ELVEDA ...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder