çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

9 Ocak 2010 Cumartesi

bugüüünnn..olay gün.. sabah 9,30da da mstfa ve ben büşrayı almaya gittk aldıkda :d
sonra hadi kadıköy ve otobüsteyiz ben otobüse tırpanırken buldum kendimi biraz ilerledkten sonra alttan sıcaklaşmaya başladığımı farkettim arkada bir gazete bulup parçaladım altım altıma tık demedi çantadaki bütün kitapları indirdik ancak
bütün otobüs gülmekte bize ne leeğn ! .. kadıkye geldk sahildeyiz ben bi defter çıkardım başladım anket yapmaya sağa sola sataş ilk mşterim mstafaydı alman öldürdü beni biraz ona sataştıktan sonra amcaları yine korkuttum sonra yemek yedik kii ben yine moda geçtim sağolsun ramm bir gösterdi çocuğu kesiştik brz kuzenim bakıyo dedi bir baktım sokakta ileri geri gitmekten ölüyodum nerdeyse tabii işin gırgırı
ama beğendim abi olur böyle şeyler sonra vahit ve ünal geldii otrdk hafif ağladk hafif gldük falan özlemşim bambimi.nyse dönerken otobüs arıza yaptı arkadaki otobüse geçtik aynı yer ZzZzZ :) sonraa kadınlara yer verdik baya bi dua aldık daha 1 sene sırtımız yere gelmez :D bgün mtluyum lan ama beynim uyuşuk paniktendir çok dua ve beddua aldım bgün :D uyku saatim gelsede uyusam ..
uyku beden ruh .. relaxx.. sleep..slept.. Vs.. bLa bLa.. <3 :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder